1 sept 2010

Un munt de colors / Un montón de colores

Comença el cole i els que tenim nens veiem com ens envaeixen els plastidecors o ceres de colors trencades i que cal comprar-ne de noves. He buscat i he trobat diverses idees per no llençar els colors i aprofitar-los, ja sigui amb la seva funció o amb una altra de desconeguda. En primer lloc, podem convertir-los en un bonic quadre - inicial com ens proposen a Frugal Life Project (imatge superior).

Empieza el cole y los que tenemos niños vemos como nos invaden los plastidecors rotos o ceras de colores y nos planteamos si realmente es necesario comprar otros nuevos. He buscado y he encontrado ideas para no tirarlos y aprovecharlos ya sea con su función o con otra de desconocida. En primer lugar, podemos convertirlos en un bonito cuadro - inicial como nos proponen en Frugal Life Project (imagen superior).

Si els posem en motlles de silicona a trocets i per colors, i després els posem al forn a 200 graus durant 30 minuts, tindrem nous colors amb la forma que vulgueu. Podeu veure les instruccions a Little Birdie Secrets. Les imatges de sota són seves.

Si los ponemos en moldes de silicona, a trocitos y por colores, y después los cocemos al horno a 200 grados durante 30 minutos, tendremos nuevos colores con la forma que querais. Podeis ver las instrucciones en Little Birdie Secrets. Las imágenes de abajo son suyas.


I per acabar a Mas Manualidades he trobat aquesta idea: utilitzar els llapis de colors per fer un portallapis (això deu ser com el peix que es mossega la cua, no?).
Y para finalizar el post, en Mas Manualidades encontré esta idea: utilizar los lápices de colores para construir un lapicero (esto debe ser como el pez que se muerde la cola, no?)

1 comentario:

  1. Me han encantado las ideas sobre todo la de los moldes...creo que la llevare a cabo...

    Besos.
    Mar

    Suerte en el concurso.

    ResponderEliminar